torstai 10. syyskuuta 2009

Tweet..


Oon kipeenä ja on aikaa, joten ajattelin tehdä päivityksen!


Tässä linkki Hollywood TV:n Miley Cyrus You Tube Playlist:iin. Siellä videoita Mileyn tekemisistä.


Mileyn 5 viimeistä tweeteiä suomeksi:

1. @tracecyrus Olemme kahdessa IHAN eri paikassa tekemässä samaa asiaa, kun olemme tien päällä. =]]


2."Yö seuraa päivää, varmasti kuin aurinko ja kuu. Muista olen aina mukanasi. Risti vain kädet ja rukoile, olen vieressäsi "


3. Koskien viimeistä tweettiäni. Kyllä se kertoi pojasta. Yhdestä joka ei koskaan päästänyt minua masentumaan. Yhdestä joka aina teki minut iloiseksi. Minun ukki.


4.Toivon vain, että kun en voinut katsoa ulos väkijoukkoon niin hän istuu eturivissä laulamassa. Kaipaan sinua. (huono suomennos en tajua itekkään...)


5. 7 minuutin pianotunti @mikeschmid:in kanssa on ohi. Haha!



Oikeestaan tällä hetkellä ei oo hirveesti mitään uutisia, mutta tässä vielä linkki Mileyn ja Mandyn nettikauppaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti